Prijavili ste se za 100 evra, ali ne znate u kojoj banci je isplata, evo odgovora

Prijava građana za podršku države u iznosu od 100 evra trajala je do 5 juna. Građanima koji nisu imali račun u banci otvoren je namenski račun na koji je isplata izvršena, prenosi WPress.

Zbo velikog broja pitanja građana u kojoj banci mogu podići novac Uprava za trezor je na svom sajtu https://idp.trezor.gov.rs/ dodala opciju provere banke u delu Prijavi ploblem.

Nakon klika na Prijavi problem neophodno je izabrati opciju IDP-Reklamacije, u meniju će vam biti ponuđeno polje “Ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata” gde će se otvoriti polje u kome je neophodno uneti JMBG i broj lične karte kao i broj telefona na koji će vam biti poslat SMS sa informacijom.

Korak 1: Idite na sajt https://idp.trezor.gov.rs/

Korak 2: Kliknite na IDP Reklamacije

Korak 3: Iz padajućeg menija Tip problema izaberite opciju “Ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata”

Korak 4: Unesite tražene podatke

Korak 5: Sačekajte SMS na broju koji ste uneli

Korak po korak do saznanja u kojoj banci vam je uplaćeno 100 evra
Korak po korak do saznanja u kojoj banci vam je uplaćeno 100 evra
Korak po korak do saznanja u kojoj banci vam je uplaćeno 100 evra
Korak po korak do saznanja u kojoj banci vam je uplaćeno 100 evra